Serviceminded IT-supporter til Greve Kommune

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Kan du tale nørdet IT sprog i dit team, men udadtil tale i øjenhøjde til slutbrugeren?
Kan du fejlsøge i detaljen og samtidig være serviceminded?
Kan du vurdere, hvornår en sag skal have høj prioritet i en drift?
Så er du måske Greve Kommunes nye IT-supporter.


Din rolle
Til IT-team i Center for Sundhed & Pleje søger vi efter en IT-supporter, der brænder for den gode service og support. Du skal hjælpe vores godt 700 brugere med alt mellem himmel og jord, så IT spiller over hele linjen og driften kan koncentrere sig om at levere pleje til borgerne i Greve Kommune. Du skal med andre ord medvirke til at bygge bro mellem drift og IT, så hverdagens problemer løses bedst muligt. Derudover vil du skulle indgå i IT-relateret projektarbejde samt varetage systemadministration.

Du kommer til at indgå i et IT-team, som stiller faglige krav til hinanden. Tonen er varm og hjertelig, der er højt til loftet og ting bliver sagt meget direkte i den bedste mening. Vores mål er at ”spille hinanden stærkere”.

Supportopgaver varetages af to medarbejdere i teamet. Teamets to øvrige medarbejdere varetager primært opgaver i relation til centrets fagsystem. Som IT-supporter indgår du i netværk med supportere/brugerinstruktører fra andre fagcentre i kommunen samt medarbejdere fra kommunes IT-afdeling.

Opgaver som IT-supporter
Opgaverne er varieret og kræver en profil, der kan og vil lidt af hvert;

  • Brugeroprettelser og vedligeholdelse af brugerne. Vi er overgået til IDM.
  • Sagshåndtere slutbrugerhenvendelser, store som små. Svarende til 1. og 2. level support. SLA for området skal efterleves.
  • Udarbejde vejledninger i et sprog, der rammer slutbrugeren.
  • Styrke slutbrugeren til at blive så selvkørende som muligt, med den rette vejledning.
  • Fejlfinde lokalt eller via remote hos brugeren på deres pc’er.
  • Faste besøg i centerets driftsenheder. Vi lægger vægt på at skabe tryghed i driften og på at være synlige.
  • Indkøb af IT-udstyr (hardware) og opretholde overblik over, hvor det er udleveret/placeret.
  • Udrulning og test af images & software til vores mobile enheder via Mobil Device Management (MDM). Særligt kendskab til Telenor EMM er en fordel.
  • Enhedsstyring af mobilt IT-udstyr og af SIM-kort. Særligt kendskab til TDC’s erhvervsportal samt telefoniløsninger er en fordel.
  • Kontakt til og sparring med vores eksterne leverandører.
Vi vægter, at du har:

  • IT-support uddannelse eller lignende uddannelsesmæssig baggrund. Skal kunne dokumenteres.
  • Gerne praktisk erfaring med IT-support og/eller rollen som brugerinstruktør. Den praktiske erfaring kan være som del af gennemført uddannelse.
  • Erfaring med teknisk problemløsning på mobiltelefoner (android), tablets (android) og computer med tilhørende udstyr (bærbar/stationær).
  • Solidt kendskab til sagsstyrings- og MDM-systemer.
  • Erfaren bruger af Microsoft 365 samt i stand til at yde support af SharePoint, Outlook og Teams.
  • Kendskab til vedligehold og gennemgang af netværk.
  • Kendskab til web redigering.
  • Gyldigt kørekort.
Som person forventer vi at:
Du har et veludviklet servicegen og motiveres af kontakt med mange mennesker i løbet af en dag. Du er tålmodig og formår at bevare roen og overblikket - også selvom dagen tager en anden drejning end først forventet.

Herudover kan du genkende dig selv i følgende:

  • Du er struktureret, har en veludviklet ordenssans og god til at tilrettelægge dine arbejdsopgaver, også når der er mange.
  • Du følger sager til dørs og får dem afsluttet til tiden.
  • Du er engageret, løsningsorienteret og motiveres af at løse IT problemer.
  • Du kan lide at arbejde selvstændigt, men evner også at være en teamplayer. Du skal turde give og modtage sparring til/fra dine fagligt kompetente kolleger.
  • Du er omstillingsparat og tager positivt imod nye opgaver.
  • Du er positiv, fleksibel, stabil og udadvendt.
  • Du har humor og skaber god stemning.
  • Du har gode kommunikationsevner både i skrift og tale og formår at tilpasse dit sprog til modtageren.
Ansættelsesforhold
Arbejdstiden er 37 timer pr. uge. Forventet tiltrædelse er den 1. oktober 2023 (første arbejdsdag er 2. oktober 2023).

Ansættelse sker med udgangspunkt i relevant overenskomst.
I forbindelse med ansættelse vil du blive bedt om at fremsende uddannelsesbevis og referencer samt fremvise straffeattest.

Dit arbejdssted vil være Greve Rådhus, Rådhusholmen 10, 2670 Greve.

Yderligere oplysninger
Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte fagkoordinator for sekretariatet, Susanne Hass, på mail has@greve.dk eller på telefon 4397 9548.

Ansøgningsprocedure
Send din motiverede ansøgning, CV og andre relevante dokumenter via vores online rekrutteringssystem.

Ansøgningsfrist er den 21. august 2023. Ansættelsessamtaler holdes den 28. august 2023.

Vi ser frem til at modtage din ansøgning.


INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Roskilde Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Center for Sundhed og Pleje, Rådhusholmen 10, 3 tv, 2670 Greve

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 21-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1169&ProjectId=146657&DepartmentId=19111&MediaId=338&SkipAdvertisement=true

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5881713

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet