BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Jobbet
På vegne af vores kunde søger vi en receptionist, der kan tiltræde i rollen hurtigst muligt.
Som receptionist bemander du virksomhedens reception og varetager lettere receptionistopgaver. Du vil indgå naturligt i dagligdagen, hvor du vil være i tæt samarbejde med en anden fastansat, som du vil være afløser for i ferie, sygdom mv.
Din opgaver vil derudover også bestå af nedenstående som du får intern oplæring i:
- Hjælp til timeregistrering
- Lønindberetninger
- Fakturahåndtering
Er du vores nye receptionist?
Du er positiv, udadvendt og opsøgende af natur. Som person er du serviceminded med en behagelig, tilgængelig og smilende personlighed.
Din uddannelsesbaggrund kan være mange, men vigtigst af alt er, at du har en solid systemforståelse og tidligere har arbejdet i Officepakken og Excel.
Derudover forestiller vi os, at:
- Du har tidligere erfaring med administrativt arbejde
- Du er struktureret og løsningsorienteret
- Du behersker dansk og engelsk i skrift og tale
Arbejdstider og løn
Der er tale om en deltidsstilling på mindst 20 timer/uge, men gerne mere når du skal afløse din kollega.
Ansættelsesperioden er 3 måneder med mulighed for fastansættelse eller forlængelse.
Løn efter kvalifikationer.
Arbejdstiden ligger mandag til fredag kl. 07.00 – 15.30 og fastlægges i samarbejde med kollega og nærmeste leder.
Processen herfra
Moment behandler løbende indkommende ansøgninger. Send gerne din ansøgning samt CV allerede i dag.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Roskilde Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
MOMENT A/S, Vester Farimagsgade, 1606 København V
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 18-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://mit.moment.dk/jobmail/vis?id=53039
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5889667